Być może zainteresował Cię marketing sieciowy, bo na przykład chcesz stworzyć tymczasowy strumień zarobków. Możliwe, że chciałeś nieco ułatwić życie sobie i swojej rodzinie, zarabiając kilka dodatkowych setek lub nawet i tysięcy miesięcznie. Sprzedając różne produkty, czy to cyfrowe czy fizyczne i zdobywając klientów dzięki narzędziom marketingowym, jest to możliwe, ale na pewno nie łatwe! Być może masz większe ambicje i twoim zamiarem było zastąpienie pracy na pełen etat prostym domowym biznesem, który zapewni ci więcej wolnego czasu.

Dlaczego zależy Ci na marketingu sieciowym?

Niezależnie od tego, jaka jest Twoja motywacja, musisz dokładnie określić, czego oczekujesz od swojego przedsięwzięcia marketingu sieciowego.  Dzięki temu będziesz mógł rozliczyć się z sumy miesięcznych dochodów, które stworzyłyby Twój sukces w tym biznesie.

Będzie to pierwszy krok do sformułowania kompleksowego planu osiągnięcia takiego poziomu dochodów, który sprawi, że realizacja Twoich celów i aspiracji będzie skuteczna.  Na przykład, jeśli Twoim celem jest zarabianie 10 000 USD miesięcznie w ciągu kilku lat”, Twój plan będzie musiał być znacznie bardziej rygorystyczny niż wtedy, gdy Twoja ambicja wynosi kilkaset dolarów miesięcznie.

Ważne jest, aby nie tylko wiedzieć, jaki dochód planujesz zarobić, ale także, dlaczego chcesz mieć dochód.  Same pieniądze generalnie nie są wystarczającym motywatorem do prowadzenia stałych i nieustannych działań wymaganych do założenia biznesu w marketingu sieciowym.

Poświęć kilka chwil, aby określić, czego będziesz potrzebować w odniesieniu do dochodów, i określ swoje cele, aby zaangażować się w marketing sieciowy.

Odpowiedz na te pytania:

  1. Za cztery lata od teraz, ile miesięcznych dochodów musiałaby zarabiać Twoja firma, abyś myślał, że odnosisz sukcesy?
  2. Jakie są Twoje najlepsze dziesięć powodów, dla których warto robić marketing sieciowy?

Teraz, gdy już poznałeś powody, dla których warto rozpocząć biznes, nadszedł czas, aby znaleźć wizję i narzędzia, które będą Cię motywować. Możesz być całkiem zadowolony ze swojej obecnej pracy i stylu życia.  Jeśli to opisuje ciebie, twoim planem może być zwiększenie twojego obecnego dochodu. Jeśli jednak próbujesz zbudować biznes oparty na marketingu sieciowym, aby znacząco ukształtować Twoje życie i żyć na dużą skalę, Twój plan będzie nieco inny. Warto dodać, że często spotkania co do marketingu sieciowego odbywają się w dużych miastach – za przykład może posłużyć Wrocław i ostatnie spotkanie marketingu sieciowego zrelacjonowane przez redaktorów portalu wroclawinfo.pl. Wizualizacja, która zachęca do odniesienia sukcesu, musi szanować Twoje podstawowe zasady i pozytywne myślenie.

Jakie są twoje podstawowe zasady?

Za wszelką cenę należy szanować ważne zasady i pozytywne myślenie.  Jeśli zostaną zhańbieni, nie będziesz szczęśliwy.  Wizualizując swój biznes, twórz plany w odniesieniu do głównych zleceniodawców. Jeśli wyobrażamy sobie przyszłość, która nie jest tak dobra, jak nasza obecna rzeczywistość, skończy się to samosabotażem.  Nasz mózg powie: „Ok, i tak będziemy bombardować, więc po co pracować tak ciężko, skoro może to być bezcelowe?” Dajemy wymówki dla występów, które kolidują z osiągnięciami, a potem naprawdę nam się nie udaje.

Jeśli postrzegamy naszą przyszłość mniej więcej tak samo, jak nasza aktualna sytuacja życiowa, stworzymy wystarczająco dużo motywacji, aby przynieść sukcesy, które przyniosą dopasować to, co już mamy.  Kiedy sytuacja stanie się trudna, wrócimy do nieproduktywnych nawyków i otrzymamy więcej tego samego.

Poświęć teraz chwilę, aby szczerze zadać sobie pytanie, czy Twój obecny pomysł na przyszłość jest pozytywny, szkodliwy lub godny zaufania.  Niezależnie od tego, gdzie się teraz znajdujesz, masz kontrolę nad tworzeniem inspirującej i inspirującej przyszłości. Umieść swój pomysł w słowach.  Twoje spisane marzenie będzie najsilniejsze, gdy będzie postrzegane jako coś już osiągniętego.  Stwórz swoje marzenie w pierwszej osobie, w czasie teraźniejszym.  „Teraz… teraz mam… robię .  .  .  Przyczyniam się do…‖ itd.

Nie używaj pesymistycznych słów.  Napisz jak najwięcej odniesień sensorycznych.  Czego doświadczasz psychicznie?  Jakie widoki, dźwięki i zapachy znajdują się obecnie na scenie, którą wizualizujesz?  Kim są tam inni ludzie?